To see the other types of publications on this topic, follow the link: Analgetikai.

Journal articles on the topic 'Analgetikai'

Create a spot-on reference in APA, MLA, Chicago, Harvard, and other styles

Select a source type:

Consult the top 50 journal articles for your research on the topic 'Analgetikai.'

Next to every source in the list of references, there is an 'Add to bibliography' button. Press on it, and we will generate automatically the bibliographic reference to the chosen work in the citation style you need: APA, MLA, Harvard, Chicago, Vancouver, etc.

You can also download the full text of the academic publication as pdf and read online its abstract whenever available in the metadata.

Browse journal articles on a wide variety of disciplines and organise your bibliography correctly.

1

Vilkė, Alina, Ugnė Grimutienė, Lolita Grygalytė, and Andrius Macas. "PERIOPERACINIS SKAUSMO VALDYMAS INTRAOPERACINIU KETAMINU, ATLIEKANT STUBURO FIKSACIJOS OPERACIJAS: BANDOMOJI STUDIJA." Health Sciences 31, no. 3 (May 24, 2021): 45–50. http://dx.doi.org/10.35988/sm-hs.2021.078.

Full text
Abstract:
Pooperacinio skausmo valdymas yra aktuali anesteziologijos tema. Dėl ilgos trukmės, plataus audinių praskyrimo, chirurginių implantų naudojimo stuburo operacijos siejamos su dideliu pooperaciniu skausmu. Prastai kontroliuojamas pooperacinis skausmas gali sukelti lėtinį skausmą, padidinti komplikacijų riziką, pailginti gydymo stacionare laikotarpį. Adekvačiai malšinamas skausmas gali turėti teigiamos įtakos ankstyvajai reabilitacijai po operacijos. Dažniausiai skausmo malšinimui skiriami nesteroidiniai vaistai nuo uždegimo arba opioidiniai analgetikai. Opioidų vartojimas siejamas su tokiais nepageidaujamais reiškiniais kaip pykinimas, vėmimas, kvėpavimo slopinimas ir kt. Siekdami efektyviai malšinti skausmą, sumažinti nepageidaujamus reiškinius ir suminę suvartojamų opioidų ar kitų analgetikų dozę, galime rinktis ketaminą. Subanestetinėmis dozėmis intraoperaciniu laikotarpiu vartojamas ketaminas gali efektyviai malšinti pooperacinį skausmą ir sumažinti opioidų poreikį. Tyrimo tikslas – nustatyti intraoperacinės ketamino infuzijos skyrimo vertę, malšinant skausmą po stuburo fiksacijos operacijų ir jo įtaką opioidų suvartojimui. Metodika. Atlikta bandomoji perspektyvaus tyrimo studija, įtraukta 10 pacientų, kuriems buvo atliktos stuburo fiksacijos operacijos. Pacientai atsitiktiniu būdu suskirstyti į dvi grupes: A grupė (kontrolinė, ketaminas nenaudojamas) ir B grupė (anestezijos metu naudojamas ketaminas). Po operacijos buvo vertinamas skausmo intensyvumas, opioidinės analgezijos poreikis ir kiekis, fiksuojami nepageidaujami reiškiniai. Rezultatai. Vertinant skausmą iškart po operacijos, ketamino grupėje stebėtas statistiškai reikšmingai mažesnis skausmas, nei kontrolinėje grupėje (P=0,042). Kitomis dienomis ketamino grupės pacientai taip pat jautė mažesnį skausmą, tačiau tai nebuvo statistiškai reikšminga. Statistiškai reikšmingų opioidų suvartojimo skirtumų ar nepageidaujamų reiškinių tarp grupių nebuvo. Išvados. Ketamino skyrimas operacijos metu gali turėti teigiamą efektą, malšinant pooperacinį skausmą po stuburo fiksacijos operacijų. Mūsų tyrimo duomenimis, mažų (subanestetinių) ketamino dozių skyrimas nedidina nepageidaujamų reiškinių rizikos.
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
2

Vabalaitė, Birutė, Ieva Paliokaitė, Kęstutis Stašaitis, and Dinas Vaitkaitis. "SKAUSMO MALŠINIMO IKIHOSPITALINIAME ETAPE GALŪNIŲ TRAUMŲ ATVEJAIS TYRIMAS." Sveikatos mokslai 27, no. 2 (June 12, 2017): 34–38. http://dx.doi.org/10.5200/sm-hs.2017.022.

Full text
Abstract:
Skausmas yra labai dažna priežastis, dėl kurios pacientai kreipiasi į sveikatos priežiūros įstaigas.Viena iš esminių problemų, neleidžiančių efektyviai gydyti skausmo, netinkamas skausmo vertinimas. Skausmas bus nepakankamai malšinamas jo stiprumą įvertinus netinkamai arba skausmas bus negydomas, jei bus nediagnozuotas. Šio tyrimo rezultatai parodė, kad pacientų, patyrusių galūnių traumas, skausmo gydymas VšĮ Kauno miesto Greitosios medicinos pagalbos stotyje (GMP) ir Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninės Kauno klinikų Skubios pagalbos skyriaus (LSMUL KK SPS) yra skirtingas. Tyrimo metodika. Atlikta darbuotojų, tirtų LSMUL KK SPS ir Kauno GMP stotyje, apklausa bei pacientų, atvežtų į LSMUL KK SPS 2015-2016 metais dėl galūnių skausmų (TLK S.40-99), GMP 110/A formų įrašų ir SPS duomenų bazės analizė. Iš darbuotojų apklausos rinkti duomenys: amžius, darbo patirtis, lytis, pareigos, dažniausiai naudojamos skausmo skalės, o iš GMP 110/A formos bei SPS duomenų bazės - pacientų skausmo balų kitimas bei gydymas ikihospitaliniame etape. Rezultatai ir išvados. Buvo apklausti 62 GMP ir 32 LSMUL KK Skubios pagalbos skyriaus darbuotojai. Iš GMP duomenų bazės buvo atrinkta 100 pacientų, 52 moterys (52%) ir 48 vyrai (48%), kurie skundėsi galūnių sužalojimais ar skausmais. Jų amžiaus vidurkis buvo 52,77 ± 0,2 metai.Iš apklausos paaiškėjo, kad tiek GMP (58,1%), tiek SPS (68,8%) darbuotojai skausmo balui vertinti dažniausiai naudoja skaitmeninę skausmo skalę. GMP darbuotojų minimalus skausmo balo vidurkis, kai skiriami neopioidiniai analgetikai, yra 2,68 ± 0,02 balo, o SPS darbuotojų - 4,96 ± 0,04 balo (p<0,05).Skausmo balų įvertinimai, atvežus pacientą į priėmimo skyrių, tarp GMP ir SPS darbuotojų skyrėsi dvigubai: GMP pirmą kartą įvertino skausmą 2,57 ± 1,43 balo, o SPS – 4,82 ± 1,93 balo. GMP darbuotojai skiria nesteroidinius vaistus nuo uždegimo ir opioidinius analgetikus esant mažesniam skausmo įvertinimui skausmo skalėse negu LSMUL KK SPS darbuotojai.
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
3

Indriani, Indriani. "Uji Efek Analgetika Ekstrak Etanol Buah Ceplukan (Physalis angulata L.) pada Mencit Putih Jantan." Herb-Medicine Journal 2, no. 2 (October 2, 2019): 64. http://dx.doi.org/10.30595/hmj.v2i2.4501.

Full text
Abstract:
Salah satu tumbuhan obat yang digunakan dalam pengobatan tradisional adalah ceplukan (Physalis angulata L.). Penelitian ini bertujuan untuk mengetahui efek analgetik dan seberapa besar daya analgetik ekstrak etanol buah ceplukan dibanding parasetamol. Penelitian ini menggunakan metode geliat dengan rangsangan kimia asam asetat dari hewan uji selama 60 menit. Hewan uji yang digunakan adalah mencit putih jantan galur DDI, yang berumur 8-12 minggu, dengan berat badan 20-30 gram sebanyak 50 ekor yang dibagi menjadi 5 kelompok perlakuan. Kelompok I sebagai kontrol negatif diberi aquadest, kelompok II sebagai kontrol positif diberi parasetamol dosis 65 mg/kg BB, kelompok III, IV dan V diberi ekstrak etanol buah ceplukan (Physalis angulata L.) dengan dosis 0,03 g/kg BB; 0,1 g/kg BB dan 0,3 g/kg BB secara peroral. Setelah diberi perlakuan, hewan uji didiamkan selama 5 menit, setelah itu disuntik dengan asam asetat 0,5 % v/v dosis 50 mg/kg BB secara intraperitoneal sebagai rangsang nyeri. Kemudian diamati jumlah kumulatif geliat tiap 5 menit selama 1 jam. Daya analgetika dihitung dengan menggunakan persamaan Hendersoth and Forsaith. Data yang diperoleh kemudian dianalisis statistik menggunakan analisis varian satu jalan (ANAVA) dan dilanjutkan dengan uji-t taraf kepercayaan 95 %. Hasil penelitian menunjukkan bahwa ekstrak etanol buah ceplukan (Physalis angulata L.) mempunyai efek analgetika. Daya analgetika tiap kelompok perlakuan ekstrak etanol buah ceplukan (Physalis angulata L.) berturut-turut adalah kelompok III, IV dan V sebesar 22,20%; 47,84% dan 77,98%. Efek analgetika ekstrak etanol buah ceplukan (Physalis angulata L.) dosis 0,03 g/kg BB (22,20%) dan ekstrak etanol buah ceplukan (Physalis angulata L.) dosis 0,1 g/kg BB (47,84%) lebih kecil daripada parasetamol (66,42%). Ekstrak etanol buah ceplukan (Physalis angulata L.) dosis 0,3 g/kg BB (77,98%) mempunyai efek analgetika yang lebih besar daripada parasetamol (66,42%)
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
4

Tikuišis, Renatas, Povilas Miliauskas, Narimantas Evaldas Samalavičius, and Giedrė Rudinskaitė. "Epidurinės nejautros poveikis skausmo malšinimui ir žarnyno funkcijos atsitaisymui po gaubtinės ir tiesiosios žarnos rezekcijos." Lietuvos chirurgija 6, no. 3 (January 1, 2008): 0. http://dx.doi.org/10.15388/lietchirur.2008.3.2152.

Full text
Abstract:
Renatas Tikuišis, Povilas Miliauskas, Narimantas Evaldas Samalavičius, Giedrė RudinskaitėVilniaus universiteto Onkologijos institutas, Santariškių g. 1, LT-08660 VilniusEl paštas: renatas.tikuisis@loc.lt Įvadas / tikslas Palyginti su sistemine analgezija opiatais, atliekant atviras gaubtinės ir tiesiosios žarnos operacijas, epidurinė nejautra efektyviau malšina skausmą ir ją sukėlus sumažėja pooperacinio žarnų nepraeinamumo dažnis. Šio tyrimo tikslas – nustatyti epidurinės analgezijos poveikį skausmo malšinimui ir žarnyno funkcijos atsitaisymui po gaubtinės ir tiesiosios žarnos operacijų. Ligoniai ir metodai Tyrime dalyvavo 50 ligonių, kuriems buvo atlikta gaubtinės arba tiesiosios žarnos rezekcija. Tai buvo perspektyvusis tyrimas, kuris truko dvejus metus. Atsitiktinės atrankos būdu ligoniai buvo suskirstyti į tiriamąją (T) ir kontrolinę (K) grupes. Po 25 ligonius pateko į kiekvieną grupę. T grupės ligoniams buvo taikyta epidurinė nejautra, o K grupės – švirkščiami narkotiniai analgetikai į veną ir penkis raumenis. Buvo vertinamas narkotinių analgetikų suvartojimas, skausmo intensyvumas po operacijos, žarnyno funkcijos atsitaisymo laikas ir laikas, kai ligonis pradėjo vartoti kietą maistą. Rezultatai Abi grupės pagal operacijos apimtį ir ligonių charakteristiką buvo labai panašios. T grupės ligoniams reikėjo mažiau narkotinių analgetikų, jiems skausmo intensyvumas buvo mažesnis, jų žarnyno veikla atsitaisė anksčiau ir jie anksčiau pradėjo vartoti kietą maistą, palyginti su K grupės ligoniais. Išvada Epidurinės analgezijos metodas yra pranašesnis už intraveninį skausmo malšinimo metodą, taip pat mažiau suvartojama narkotinių analgetikų. Epidurinė analgezija pagreitina žarnyno funkcijos atsitaisymą, todėl ligoniai anksčiau pradeda valgyti kietą maistą po atvirų gaubtinės ir tiesiosios žarnos operacijų. Reikšminiai žodžiai: epidurinė analgezija, intraveninė analgezija, gaubtinės žarnos rezekcija, tiesiosios žarnos rezekcija Influence of epidural analgesia on postoperative pain relief and gastrointestinal recovery after colorectal resection Renatas Tikuišis, Povilas Miliauskas, Narimantas Evaldas Samalavičius, Giedrė RudinskaitėVilnius University, Institute of Oncology, Santariškių str. 1, LT-08660 Vilnius, LithuaniaE-mail: renatas.tikuisis@gmail.com Backgound / objective Epidural analgesia provides superior analgesia with a lower incidence of postoperative ileus as compared with systemic opiate analgesia in open colorectal surgery. The aim of this study was to determine the effects of epidural analgesia on the outcome after colorectal surgery. Patients and methods Fifty patients were enrolled in this investigation. Open colorectal resection was performed for all these patients. The patients were randomly assigned into two groups: the study group (T) and the control group (K). Epidural analgesia was used for 25 patients of group T, and intravenous-intramuscular analgesia was used for 25 patients of group K. Consumption of narcotic analgesics, pain intensity, gastrointestinal recovery time and solid food tolerated time were investigated. Results There were no significant differences in the type of operations and preoperative patients’ characteristics between the groups. Consumption of narcotic analgesics was lower in group T, and analgesia was more effective in the epidural group. The mean time of peristalsis and solid food tolerance was earlier in group T as compared with group K. Conclusion Epidural analgesia provides a significant benefit as regards analgesic consumption, postoperative pain relief and the recovery of gastrointestinal function in patients undergoing open colorectal resection. Keywords: epidural analgesia, intravenous analgesia, colorectal surgery
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
5

Gollwitzer, Andrea, Lukas Grammel, Julia Henke, and Sabine Tacke. "Schmerztherapie bei kleinen Heimtieren." Tierärztliche Praxis Ausgabe K: Kleintiere / Heimtiere 45, no. 01 (2017): 53–60. http://dx.doi.org/10.15654/tpk-161188.

Full text
Abstract:
ZusammenfassungObwohl gerade in den letzten Jahren viele Fortschritte in der Schmerztherapie beim Tier gemacht wurden, gestaltet sich die Schmerztherapie beim kleinen Heimtier schwieriger als bei Hund und Katze. Es besteht jedoch die ethische Verpflichtung, dass auch diese Tiere eine adäquate Schmerztherapie erhalten. Kaum ein Analgetikum ist zum Einsatz beim kleinen Heimtier zugelassen, oft fehlen pharmakologische Untersuchungen und Dosierungen wurden häufig nur empirisch ermittelt. Aufgrund der kleinen Größe der Tiere ist im Vergleich zu Hund und Katze oft eine höhere Dosis pro Kilogramm Körpergewicht notwendig. Auch die Dosierung selbst lässt sich bei den kleinen Tieren nur schwer korrekt durchführen, denn viele Analgetika müssen vor der Applikation verdünnt werden. Zusätzlich bereitet eine häufige Manipulation der kleinen Heimtiere zur Verabreichung von Analgetika den Patienten Stress und dieser kann den Schmerz verstärken. Im vorliegenden Artikel werden die zum Einsatz beim kleinen Heimtier geeigneten Analgetika beschrieben und die Indikationen für die Anwendung der verschiedenen Analgetikatypen erläutert. Ein spezieller Abschnitt widmet sich der Schmerzerkennung, der Algesimetrie, die sich beim kleinen Heimtier deutlich schwieriger gestaltet. In den letzten Jahren wurden sogenannte „Grimace Scales“ entwickelt, anhand derer der Gesichtsausdruck der Tiere beurteilt wird.
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
6

Zinkus, Janis, Dalia Urbanaitė, Arūnas Gelmanas, Ramūnas Tamošiūnas, Arūnas Vertelis, and Andrius Macas. "Pooperacinio skausmo malšinimo metodų įtaka ankstyvai kelio sąnario funkcijai, lėtiniam skausmui ir gyvenimo kokybei po pilno kelio sąnario endoprotezavimo operacijos." Sveikatos mokslai 26, no. 2 (April 30, 2015): 78–84. http://dx.doi.org/10.5200/sm-hs.2016.031.

Full text
Abstract:
Pilna kelio sąnario endoportezavimo (PKSE) operacija – viena iš dažniausiai pasaulyje atliekamų ortopedinių operacijų, sąlygojančių lėtinio pooperacinio skausmo išsivystymą [1-3], kuris turi įtakos pacientų gyvenimo kokybei. Skausmo malšinimas po šių operacijų yra tikras iššūkis gydančiajam personalui visame pasaulyje [1-8]. Paprastai taikoma multimodalinė analgezija, kuri apima įvairius nuskausminimo metodus, pvz.: intraveniniai opioidai, periferinių nervų blokados, epidurinė analgezija, vidusąnarinės blokados, peroraliniai analgetikai ir kt. [1, 2]. Tačiau “auksinio standarto” vis dar nėra. Mūsų tyrimo tikslas buvo išsiaiškinti ūmaus pooperacinio skausmo malšinimo metodo, taikyto po pilno kelio sąnario endoprotezavimo (PKSE) operacijos, įtaką pacientų gyvenimo kokybei bei vėlyvam pooperaciniam skausmo atsiradimui po PKSE operacijų. Buvo atliktas perspektyvinis tyrimas, į kurį įtraukti 54 pacientai, kuriems atliktos PKSE operacijos. Pagal operacijos dieną atliktą randomizaciją, pacientai buvo suskirstyti į dvi lygias grupes: I grupę (taikyta juomeninio rezginio blokada) ir II grupę (taikyta vidusąnarinė blokada). Kelio sąnario funkcija bei lėtinio skausmo (LS) įtaka gyvenimo kokybei vertinta pagal VAS skalę ir specialų KOOS (ang. Knee injury and osteoarthritis outcome score) klausimyną bei prieš operaciją pildytą Yesavage’o geriatrinės depresijos skalės anketą. Tyrimo rezultatai parodė, jog pooperacinis nuskausminimo metodas neturėjo įtakos LS išsivystymui, o depresija galėjo sąlygoti lėtinį pooperacinį skausmą. Kelio sąnario funkcija II grupės pacientams per pirmą mėnesį po PKSE operacijos gerėjo greičiau. Gyvenimo kokybė, nepaisant galimos depresijos, reikšmingai pagerėjo abiejų grupių pacientams.
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
7

Schlüter, Egbert, and Paul Reinhold. "Paracetamol rektal – das postoperative Analgetikum der Wahl?" Kinder- und Jugendmedizin 4, no. 05 (2004): 156–60. http://dx.doi.org/10.1055/s-0037-1617829.

Full text
Abstract:
ZusammenfassungParacetamol rektal ist das derzeit meist genutzte postoperative Analgetikum im Kindesalter in Deutschland. Wie in verschiedenen Studien gezeigt werden konnte, weist es jedoch nur eine geringe analgetische Potenz auf und erreicht auf Grund niedriger Bioverfügbarkeit in den zugelassenen Dosierungen (10-15 mg/kg KG) bei rektaler Anwendung keine effektiven Plasmaspiegel. Als Monoanalgetikum ist es daher in aller Regel in dieser Applikationsform in der postoperativen Phase unzureichend. Da die langsame rektale Resorption das Erreichen der maximalen Plasmakonzentration auf 2-3 Stunden hinauszögert, wird eine wirksame Therapie erschwert; Opioide können zudem nicht optimal titriert werden. Darüber hinaus wirkt Paracetamol kaum antiphlogistisch und überhaupt nicht spasmolytisch.Bei zu hoher Dosierung verursacht Paracetamol potenziell letale hepatotoxische Nebenwirkungen, weshalb die Tageshöchstdosierungen in Abhängigkeit vom Lebensalter auf 50-90 mg/kg KG begrenzt sind. Wenn man sich trotz fehlender antiinflammatorischer und spasmolytischer Aktivität für Paracetamol entscheidet, sollte die Wahl auf die effektivere und zuverlässigere perorale oder noch besser auf die intravenöse Applikationsform fallen.Ansonsten bieten sich in der postoperativen Phase als effektive und hervorragend steuerbare Schmerzmittel vom Nonopioidtyp das Analgetikum Metamizol oder auch die nonsteroidalen Analgetika an.
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
8

Schöffel, D., and M. Steinhaus. "Leitliniengerechte Schmerztherapie." Osteologie 17, no. 04 (2008): 205–11. http://dx.doi.org/10.1055/s-0037-1619867.

Full text
Abstract:
ZusammenfassungIn den gültigen Leitlinien des DVO (Dachverband der deutschsprachigen osteologischen Fachgesellschaften) wird bezüglich der Schmerztherapie bei Osteoporose auf das WHO-Stufenschema verwiesen. Dort wird empfohlen, dass zunächst ein Analgetikum der WHO-Stufe 1 (Nicht- opioid) eingesetzt werden soll, bevor – bei nicht ausreichender Wirkung – Opioide zugegeben werden. Der Metabolismus für Analgetika verändert sich im Alter und bei älteren Menschen muss mit einer Vielzahl von Komorbiditäten und Arzneimittel-Interaktionen gerechnet werden. Deshalb sind die vorhandenen Daten, die überwiegend aus der Therapie von Rückenschmerzen anderer Ursache stammen, nur mit großen Einschränkungen auf die Behandlung osteoporotischer Frakturschmerzen übertragbar. Gerade beim alten Menschen gibt es zusätzliche Nebenwirkungen; dabei sind Schwindel und Sturzneigung beim Osteoporosepatienten besonders relevante Nebenwirkungen einer Schmerztherapie.
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
9

Förster, U., and H. Olze. "Analgetika-Intoleranz." HNO 56, no. 4 (March 29, 2008): 443–52. http://dx.doi.org/10.1007/s00106-008-1701-6.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
10

Bach, Michael. "Analgetika-Konsum." rheuma plus 20, no. 3 (March 24, 2021): 127–30. http://dx.doi.org/10.1007/s12688-021-00419-w.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
11

Wiese, Christoph, Michael Strumpf, and Bernhard Graf. "Perioperative Analgesie: Opioide, Nicht–Opioid–Analgetika und Co–Analgetika." AINS - Anästhesiologie · Intensivmedizin · Notfallmedizin · Schmerztherapie 43, no. 09 (September 15, 2008): 616–23. http://dx.doi.org/10.1055/s-0028-1090024.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
12

Đekić, Ljiljana, and Marija Primorac. "Novel pharmaceutical dosage forms of analgesics." Arhiv za farmaciju 68, no. 6 (2018): 1054–70. http://dx.doi.org/10.5937/arhfarm1806054d.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
13

Đekić, Ljiljana, and Marija Primorac. "Novel pharmaceutical dosage forms of analgesics." Arhiv za farmaciju 69, no. 1 (2019): 1054–70. http://dx.doi.org/10.5937/arhfarm1901054d.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
14

Dichgans, J., H. C. Diener, W. D. Gerber, E. J. Verspohl, H. Kukiolka, and M. Kluck. "Analgetika-induzierter Dauerkopfschmerz." DMW - Deutsche Medizinische Wochenschrift 109, no. 10 (March 26, 2008): 369–73. http://dx.doi.org/10.1055/s-2008-1069197.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
15

Schuler, M., D. Razus, and P. Oster. "Beschwerden unter Analgetika." Der Schmerz 23, no. 2 (December 10, 2008): 121–33. http://dx.doi.org/10.1007/s00482-008-0729-6.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
16

Streitberger, Konrad, Frank Stüber, Irène Kipfer Buchli, and Ulrike M. Stamer. "Medikamentöse Schmerzbehandlung akuter und chronischer Abdominalschmerzen." Therapeutische Umschau 68, no. 8 (August 1, 2011): 435–40. http://dx.doi.org/10.1024/0040-5930/a000189.

Full text
Abstract:
Die medikamentöse Schmerzbehandlung von Abdominalschmerzen orientiert sich im Wesentlichen daran, ob diese akut oder bereits chronisch auftreten. Eine rasche Diagnostik zur Ursachensuche mit Abklärung einer nötigen chirurgischen Intervention steht bei starken akuten Bauchschmerzen im Vordergrund. Dennoch sollte gleichzeitig auch eine Analgesie erfolgen. Hierfür stehen verschiedene Gruppen von Analgetika zur Verfügung, die auf der Basis ihres Wirkungs- und Nebenwirkungsprofils entsprechend verwendet werden sollten. Analgetika werden üblicherweise in Nicht-Opioid-Analgetika und Opioid-Analgetika eingeteilt. In der Regel haben Opioide eine stärkere schmerzhemmende Wirkung und werden daher vor allem bei starken akuten Schmerzen frühzeitig intravenös eingesetzt. Eine spezielle Form der akuten Abdominalschmerzen stellen die postoperativen Schmerzen nach abdominalchirurgischen Eingriffen dar. Hierbei werden nach größeren Eingriffen Opioide auch mittels Schmerzpumpen als Patienten kontrollierte Analgesie, sowie Lokalanästhetika über rückenmarksnahe Katheter eingesetzt. Chronische Abdominalschmerzen lassen sich öfters nur schwer einer spezifischen Ursache zuordnen. Periphere und zentrale Sensibilisierungs-Prozesse stehen im Vordergrund, so dass für die Behandlung chronischer Abdominalschmerzen schmerzmodulierende Ko-Analgetika aus der Gruppe der Antikonvulsiva und Antidepressiva eingesetzt werden. Opioide spielen bei chronischen Schmerzen nur im Rahmen der Tumorschmerztherapie eine zentrale Rolle.
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
17

Feist, M., R. Köstlin, and K. Nuss. "Klauenoperationen beim Rind: Vorteile der perioperativen Analgesie." Tierärztliche Praxis Ausgabe G: Großtiere / Nutztiere 36, no. 06 (2008): 367–76. http://dx.doi.org/10.1055/s-0038-1623861.

Full text
Abstract:
Zusammenfassung Gegenstand und Ziel: In einer Doppelblindstudie wurden 36 Kühe der Rasse Deutsches Fleckvieh daraufhin untersucht, inwieweit die Gabe eines Analgetikums nach einer Klauenoperation das Schmerzausdrucksverhalten und den Heilungsverlauf beeinflusst. Material und Methode: Mittels Zufallsverteilung wurden zwei Gruppen von Tieren gebildet, die perioperativ entweder Ketoprofen (A-Tiere) oder 0,9%ige Kochsalzlösung als Plazebo (P-Tiere) erhielten. Durch Verhaltensbeobachtung über 6 Tage wurden 14 Hauptparameter mit 53 abweichenden Verhaltensweisen in einer Schmerzbewertungstabelle registriert, anschließend quantifiziert und statistisch ausgewertet. Bei den Aktivitäten Fressen, Wiederkauen, Stehen und Ablegen erfolgte außerdem eine telemetrische Messung. Der Heilungsverlauf, die Nutzungsdauer und die Abgangsursachen wurden dokumentiert. Ergebnisse: Signifikante Verbesserungen durch die Gabe des Analgetikums ergaben sich über mehrere Tage hinweg in der Haltung der erkrankten Gliedmaße, in der „Anteilnahme an der Umgebung” und der Futteraufnahme. Nur am ersten postoperativen Tag zeigten die mit einem Analgetikum behandelten Tiere signifikant weniger abnorme akustische Signale, veränderte Ohrenstellung und „sonstige Verhaltenauffälligkeiten”. Die Parameter Rückenlinie, Liegeverhalten, Sozialverhalten, Wiederkauen, Ablegeverhalten und Atemfrequenz differierten zwischen den Gruppen nicht signifikant. Heilungsverlauf und Nutzungsdauer von A- und P-Tieren unterschieden sich ebenfalls nicht. Schlussfolgerung: Die Schmerzmittelgabe in den ersten 3 Tagen nach einer Klauenoperation führte bei den beobachteten Kühen zu einer signifikanten Besserung des Schmerzausdrucksverhaltens sowie der Futteraufnahme. Klinische Relevanz: Die Applikation von Analgetika nach Klauenoperationen ist bei Rindern nicht nur aus ethischen Gründen zu fordern, sondern auch medizinisch und ökonomisch sinnvoll.
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
18

Erhardt, W., S. Tacke, and J. Henke. "Analgesieprotokolle vor, während und nach der Anästhesie von Hunden und Katzen mit schmerzhaften Zuständen." Tierärztliche Praxis Ausgabe K: Kleintiere / Heimtiere 36, no. 01 (2008): 27–34. http://dx.doi.org/10.1055/s-0038-1622658.

Full text
Abstract:
Zusammenfassung:In der vorliegenden Übersichtsarbeit werden Schmerzdefinitionen und die durch Schmerz verursachten Belastungen dargestellt sowie die negativen Wirkungen anhaltender Schmerzen auf die Organsysteme erörtert. Es erfolgt eine kurze Beschreibung der in der Kleintiermedizin verwendeten Analgetika mit Vorund Nachteilen. In einer Klassifikation der Analgetika und Analgesiemethoden wird der gezielte Einsatz von Schmerzmitteln in Abhängigkeit von Art, Stärke und Dauer des Schmerzreizes beschrieben. Besondere Beachtung findet dabei der zeitliche Einsatz von Analgetika vor(präemptiv), während (intraoperativ) und nach (postoperativ) Auftreten des Schmerzreizes. Vorschläge zur Schmerzlinderung bei bestimmten Eingriffen und Schmerzzuständen bilden den Abschluss.
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
19

Tröstl, Jan, and Jiří Patočka. "Narcotic analgesics in contemporary society." Kontakt 8, no. 1 (May 26, 2006): 141–45. http://dx.doi.org/10.32725/kont.2006.023.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
20

Randerath, W. "Das Analgetika-Asthma-Syndrom." DMW - Deutsche Medizinische Wochenschrift 138, no. 11 (March 5, 2013): 541–47. http://dx.doi.org/10.1055/s-0032-1332934.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
21

Kraft, Karin. "Pflanzliche Analgetika und Antiphlogistika." Zeitschrift für Phytotherapie 30, no. 02 (April 2009): 77–81. http://dx.doi.org/10.1055/s-0029-1222470.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
22

Frackenpohl, Jens. "Morphin und Opioid-Analgetika." Chemie in unserer Zeit 34, no. 2 (April 2000): 99–112. http://dx.doi.org/10.1002/1521-3781(200004)34:2<99::aid-ciuz99>3.0.co;2-x.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
23

Haen, E. "Klinische Pharmakologie der Analgetika." Der Orthopäde 36, no. 1 (January 2007): 17–22. http://dx.doi.org/10.1007/s00132-006-1023-x.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
24

Hinz, B., and K. Brune. "Schmerztherapie mit antipyretischen Analgetika." Der Orthopäde 36, no. 1 (January 2007): 23–31. http://dx.doi.org/10.1007/s00132-006-1024-9.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
25

Gerbershagen, H. U. "Schmerztherapie mit einfachen Analgetika." DMW - Deutsche Medizinische Wochenschrift 105, no. 01 (March 26, 2008): 28–32. http://dx.doi.org/10.1055/s-2008-1070598.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
26

fe. "Sport kann Analgetika ersetzen." MMW - Fortschritte der Medizin 161, no. 15 (September 2019): 19. http://dx.doi.org/10.1007/s15006-019-0827-7.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
27

Kaisler, Miriam, Christoph Maier, Nina Kumowski, Andreas Schwarzer, and Christine H. Meyer-Frießem. "Langzeiteffektivität topisch applizierter Analgetika." Der Schmerz 34, no. 1 (September 27, 2019): 21–32. http://dx.doi.org/10.1007/s00482-019-00416-1.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
28

Gosch, Markus. "Analgetika beim geriatrischen Patienten." Zeitschrift für Gerontologie und Geriatrie 48, no. 5 (July 2015): 483–93. http://dx.doi.org/10.1007/s00391-015-0922-z.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
29

Hempel, V., and Ch Stumpf. "Analgetika aus anderen Verbindungsklassen." Der Schmerz 2, no. 2 (June 1988): 107. http://dx.doi.org/10.1007/bf02528694.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
30

Hecksteden, K., D. Schäfer, and B. A. Stuck. "Diagnostik des Analgetika-Intoleranz-Syndroms mittels funktioneller Zelltestung (Analgetika-Intoleranz-Test: AIT)." Allergologie 26, no. 07 (July 1, 2003): 263–71. http://dx.doi.org/10.5414/alp26263.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
31

Busch, Cornelius J., and Hubert J. Bardenheuer. "Ein- und Ausschleichen von Analgetika – Empfehlungen zur Schmerztherapie." Therapeutische Umschau 65, no. 10 (October 1, 2008): 625–32. http://dx.doi.org/10.1024/0040-5930.65.10.625.

Full text
Abstract:
Die Therapie von Schmerzen gehört zu den Basisaufgaben eines klinisch tätigen Arztes. Gute Kenntnis des Wirkprofils der dazu verwendeten Analgetika sowie ihrer Nebenwirkungen erleichtern den Einsatz und mindern unerwünschte Wirkungen. Der folgende Artikel soll einen kurzen Überblick über gebräuchliche Analgetika sowie einen Anhalt für deren Anwendung und Dosierung zu Beginn und Ende einer Therapie geben.
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
32

Sianturi, Sister, Tiah Rachmatiah, and Aprilia Ulfa. "Potensi Analgesik Ekstrak Etanol Daun Senduduk (Melastoma malabathricum Linn.) pada Mencit Jantan (Mus musculus L.) dengan Metode Rangsang Panas (Hot Plate)." JUSTE (Journal of Science and Technology) 1, no. 1 (November 25, 2020): 39–48. http://dx.doi.org/10.51135/justevol1issue1page39-48.

Full text
Abstract:
Senduduk (Melastoma malabathricum Linn.) adalah salah satu tanaman yang memiliki banyak khasiat. Salah satu khasiat yang masih dikembangkan adalah sebagai analgesik. Penelitian pernah dilakukan dan menghasilkan efektivitas analgetik sebesar 88% dengan metode geliat. Tujuan dari penelitian ini adalah untuk melakukan uji potensi analgetik ekstrak etanol daun senduduk dengan metode hot plate sehingga diperoleh hasil potensi analgetik baik metode geliat maupun metode hot plate. Metode geliat biasanya digunakan untuk uji analgetik non narkotik yang menguji analgetik secara perifer, sedangkan metode hot plate digunakan untuk uji analgetik narkotik yang menguji analgetik sentral. Kedua metode ini sangat penting dilakukan untuk mendapatkan potensi analgetik. Penelitian potensi analgetik senduduk sudah dilakukan dengan metode geliat sehingga perlu untuk dilakukan penelitian metode hotplate. Penelitian ini bersifat eksperimental yang terdiri dari beberapa tahapan yaitu pengumpulan daun senduduk, identifikasi tanaman, pembuatan simplisia, skrining fitokimia, pembuatan ekstrak etanol daun senduduk, dan pengujian efek analgetik. Pelaksanaan uji analgetik dilakukan setelah terlebih dahulu dilakukan uji pendahuluan pertama dan kedua. Uji analgetik terdiri dari kelompok kontrol negatif, kontrol positif, dan kelompok perlakuan dengan variasi dosis yaitu dosis 8mg/20g BB mencit, 12 mg/20 g BB mencit, dan 16mg/20 g BB mencit. Hasil dari penelitian ini menunjukkan adanya persentase daya analgetik yang besar apabila dibandingkan dengan kontrol positif. Persentase terbesar diperoleh pada perlakuan dengan dosis 12mg/20 BB mencit sebesar 78,07%. Hal ini menunjukkan potensi yang besar apabila dibandingkan dengan kontrol positif dengan persentase 59,48% sehingga kesimpulan dari penelitian ini adalah bahwa tanaman senduduk memiliki potensi untuk dikembagkan menjadi kandidat analgesik.
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
33

Vuckovic, Sonja, Milica Prostran, Milovan Ivanovic, Zoran Todorovic, Radan Stojanovic, Zorica Nesic, Ivana Matic, and Slobodan Milovanovic. "Opioidni analgetici." Vojnosanitetski pregled 61, no. 4 (2004): 413–21. http://dx.doi.org/10.2298/vsp0404413v.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
34

Darajatun, Laila Awaliyah, Ilham Alifiar, and Tita Nofianti. "GAMBARAN PENGGUNAAN ANALGETIKA PADA PASIEN PASCA BEDAH DI RUANG III DAN MELATI LANTAI 4 RSUD DR. SOEKARDJO KOTA TASIKMALAYA." FITOFARMAKA: Jurnal Ilmiah Farmasi 7, no. 1 (June 1, 2017): 29–35. http://dx.doi.org/10.33751/jf.v7i1.798.

Full text
Abstract:
Bedah merupakan tindakan yang dilakukan oleh dokter untuk mengatasi masalah pasien yang mengakibatkan kerusakan jaringan tubuh sehingga menimbulkan rasa nyeri. Nyeri adalah pengalaman perasaan emosional yang tidak menyenangkan akibat terjadinya kerusakan jaringan yang aktual maupun potensial. Penanganan nyeri umumnya menggunankan analgetik seperti golongan opioid dan Non Steroid Anti-Inflammantory Drugs. Penelitian ini bertujuan untuk mengetahui gambaran penggunaan analgetik dalam menghilangkan nyeri pasca bedah meliputi penggunaan analgetik tunggal maupun analgetik kombinasi. Penelitian ini merupakan penelitian observasional dengan desain Cross sectional dan pengambilan data dilakukan secara prospektif. Subjek pada penelitian ini adalah pasien pasca bedah yang menerima analgetik di Ruang Pasca Bedah yang dirawat di sebuah RSUD dr. Soekardjo, Kota Tasikmalaya periode April- Mei tahun 2017. Jumlah pasien yang bersedia untuk mengikuti penelitian ada 111 pasien. Data-data yang diperoleh menunjukkan analgetik yang paling banyak digunakan adalah ketorolak sebanyak 49,5%, penggunaan terbanyak kedua adalah tramadol sebanyak 21,6%, kemudian asam mefenamat sebanyak 22,5% dan parasetamol sebanyak 4,5%. Penggunaan analgetik kombinasi yaitu antara tramadol dengan ketorolak sebanyak 1,8%. Kesimpulan dari penelitian ini adalah analgetik tunggal lebih banyak digunakan terhadap pasien pasca operasi di RSUD dr. Soekardjo, Kota Tasikmalaya.Kata kunci: Pereda nyeri, anagesik, pasca bedah
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
35

Janning, Martina. "Analgetikum für Altgediente." kma - Klinik Management aktuell 14, no. 08 (August 2009): 54–56. http://dx.doi.org/10.1055/s-0036-1575271.

Full text
Abstract:
Wenn Kliniken Beschäftigte abbauen müssen, kommen sie manchmal an eigentlich unkündbaren Mitarbeitern nicht vorbei. Zielklärungsgespräche mit einem externen Berater können in diesem Fall den Weg zu einem Aufhebungsvertrag erleichtern. Sie lindern das Leid und helfen dem Kündigungskandidaten, seine Wünsche und Stärken zu erkennen.
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
36

Jost, W. "Botulinumtoxin als Analgetikum." MMW - Fortschritte der Medizin 149, no. 47 (November 2007): 47–48. http://dx.doi.org/10.1007/bf03365226.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
37

hub. "Schnell wirkendes Analgetikum." Der Hausarzt 49, no. 17 (October 2012): 76. http://dx.doi.org/10.1007/s15200-012-0962-z.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
38

Wedi, B. "Update Analgetika-Hypersensitivität: Diclofenac-Überempfindlichkeit." Allergologie 40, no. 11 (November 1, 2017): 468–75. http://dx.doi.org/10.5414/alx1954.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
39

Diener, H. C. "Therapie des analgetika-induzierten Dauerkopfschmerzes." DMW - Deutsche Medizinische Wochenschrift 113, no. 12 (March 25, 2008): 475–76. http://dx.doi.org/10.1055/s-2008-1067667.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
40

Braun, B., M. Weber, E. Rückel, J. Reuß, and H. Köhler. "Sonographische Befunde bei Analgetika-Nephropathie." DMW - Deutsche Medizinische Wochenschrift 108, no. 33 (March 26, 2008): 1230–33. http://dx.doi.org/10.1055/s-2008-1069726.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
41

Gall, H., and W. Sterry. "Gibt es eine Analgetika-Intoleranz?" DMW - Deutsche Medizinische Wochenschrift 119, no. 13 (March 25, 2008): 480–81. http://dx.doi.org/10.1055/s-2008-1058719.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
42

Bischoff, Christian. "Verordnen Sie Bewegung und Analgetika!" MMW - Fortschritte der Medizin 149, no. 5 (January 2007): 38–41. http://dx.doi.org/10.1007/bf03364946.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
43

Fath, Roland. "Die Renaissance der Misch-Analgetika." Schmerzmedizin 35, no. 1 (January 2019): 68. http://dx.doi.org/10.1007/s00940-019-0998-4.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
44

Füessl, H. S. "Problematisch: Analgetika vor dem Marathon." MMW - Fortschritte der Medizin 155, no. 12 (June 2013): 33. http://dx.doi.org/10.1007/s15006-013-1008-8.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
45

Meißner, Thomas. "Prince starb wegen gefälschten Analgetika." CME 16, no. 10 (October 2019): 38–39. http://dx.doi.org/10.1007/s11298-019-7315-3.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
46

Ameri, Abdol A. "Auch bei Analgetika-Abusus effektiv." MMW - Fortschritte der Medizin 162, no. 13 (July 2020): 71. http://dx.doi.org/10.1007/s15006-020-0703-5.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
47

Häckel, Andreas. "Welche Analgetika bei neuropathischen Schmerzen?" Schmerzmedizin 32, no. 3 (May 2016): 12. http://dx.doi.org/10.1007/s00940-016-0309-2.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
48

Hegmonová, Eva. "The treatment of severe pain which does not react to nonopioid analgesic drugs." Neurologie pro praxi 19, no. 4 (September 1, 2018): 279–83. http://dx.doi.org/10.36290/neu.2018.107.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
49

Vezmar, Kovačević, Katarina Vučićević, Topić Vučenović, Zvezdana Rajkovača, and Branislava Miljković. "Clinically important drug interactions with opioid and non-opioid analgesics." Arhiv za farmaciju 68, no. 6 (2018): 1071–83. http://dx.doi.org/10.5937/arhfarm1806071v.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
50

Vezmar-Kovačević, Sandra, Katarina Vučićević, Valentina Topić-Vučenović, Zvezdana Rajkovača, and Branislava Miljković. "Clinically important drug interactions with opioid and non-opioid analgesics." Arhiv za farmaciju 69, no. 1 (2019): 1071–83. http://dx.doi.org/10.5937/arhfarm1901071v.

Full text
APA, Harvard, Vancouver, ISO, and other styles
We offer discounts on all premium plans for authors whose works are included in thematic literature selections. Contact us to get a unique promo code!

To the bibliography