Academic literature on the topic 'MR angiography'

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Journal articles on the topic "MR angiography"

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TSUCHIHASHI, TOSHIO. "MR Angiography (MRA)(MR Series)." Japanese Journal of Radiological Technology 59, no. 9 (2003): 1112–22. http://dx.doi.org/10.6009/jjrt.kj00000922220.

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Edelman, R. R., H. P. Mattle, D. J. Atkinson, and H. M. Hoogewoud. "MR angiography." American Journal of Roentgenology 154, no. 5 (May 1990): 937–46. http://dx.doi.org/10.2214/ajr.154.5.2108568.

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Stein, Barry. "MR Angiography." Journal of Vascular and Interventional Radiology 14, no. 2 (February 2003): P175. http://dx.doi.org/10.1016/s1051-0443(03)70149-3.

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Riedel, Charles J. "MR Angiography." Neurosurgery 37, no. 3 (September 1, 1995): 547–48. http://dx.doi.org/10.1227/00006123-199509000-00031.

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Brant-Zawadski, M., O. Boykn M. Jensen, and G. Gillan. "MR Angiography." Topics in Magnetic Resonance Imaging 6, no. 3 (1994): 203. http://dx.doi.org/10.1097/00002142-199400630-00006.

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Riedel, Charles J. "MR Angiography." Neurosurgery 37, no. 3 (September 1995): 547???548. http://dx.doi.org/10.1097/00006123-199509000-00031.

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Clifton, A. G. "MR angiography." British Medical Bulletin 56, no. 2 (January 1, 2000): 367–77. http://dx.doi.org/10.1258/0007142001903274.

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Wilms, G., H. Bosmans, and G. Marchal. "MR Angiography." Rivista di Neuroradiologia 9, no. 1_suppl (May 1996): 23–27. http://dx.doi.org/10.1177/19714009960090s105.

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Dumoulin, C. L., and H. R. Hart. "MR angiography." Magnetic Resonance Imaging 4, no. 2 (January 1986): 154. http://dx.doi.org/10.1016/0730-725x(86)90988-4.

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Korosec, Frank R., and Charles A. Mistretta. "MR ANGIOGRAPHY." Magnetic Resonance Imaging Clinics of North America 6, no. 2 (May 1998): 223–56. http://dx.doi.org/10.1016/s1064-9689(21)00460-8.

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Dissertations / Theses on the topic "MR angiography"

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Ho, K. Y. J. A. M. "MR angiography of the lower extremities." [Maastricht : Maastricht : Universiteit Maastricht] ; University Library, Maastricht University [Host], 1999. http://arno.unimaas.nl/show.cgi?fid=6889.

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Madore, Bruno. "Reduced data requirements for phase-contrast MR angiography." Thesis, National Library of Canada = Bibliothèque nationale du Canada, 1997. http://www.collectionscanada.ca/obj/s4/f2/dsk2/tape16/PQDD_0014/NQ28005.pdf.

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Leiner, Tim. "Optimization and clinical utility of peripheral MR angiography." [Maastricht : Maastricht : Universiteit Maastricht] ; University Library, Maastricht University [Host], 2002. http://arno.unimaas.nl/show.cgi?fid=7015.

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Huang, Yuexi. "Analysis of subtraction methods in 3D contrast-enhanced MR digital subtraction angiography." Thesis, National Library of Canada = Bibliothèque nationale du Canada, 2001. http://www.collectionscanada.ca/obj/s4/f2/dsk3/ftp04/MQ58693.pdf.

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Stuhlemmer, Katja. "Wert der MR-angiographischen Technik für die Dignitätsbeurteilung von Ovarialraumforderungen." Doctoral thesis, Humboldt-Universität zu Berlin, Medizinische Fakultät - Universitätsklinikum Charité, 2006. http://dx.doi.org/10.18452/15504.

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Wert der MR-angiographischen Technik für die Dignitätsbeurteilung von Ovarialraumforderungen Ziel der Studie war die Überprüfung der Wertigkeit der kontrastmittelunterstützten MRT und der Aussagekraft der arteriellen und venösen Phase in der Charakterisierung ovarieller Raumforderungen. 51 Patientinnen (97 Ovarien) mit ovariellen Raumforderungen in der klinischen und sonographischen Kontrolle wurden in einem 1,5 Tesla MRT mit einer Body-phased-array-Spule untersucht. Dabei kamen T1- und T2-gewichtete Sequenzen zur Anwendung (axiale, sagittale und coronare). Zusätzlich wurde eine MR-Angiographie mit Aufnahmen in der arteriellen und venösen Phase durchgeführt. Als Kontrastmittel kam Gadolinium-DTPA zur Anwendung. 43 Patientinnen wurden operiert, die übrigen Patientinnen mit als gutartig gewerteten Tumoren im Verlauf von 13 bis 23 Monaten klinisch kontrolliert. Die Histologische Untersuchung zeigte 21 bösartige (einschließlich 4 Borderline-Tumoren) und 43 gutartige Tumoren. Die Sensitivität, Spezifität und Treffsicherheit wurde mit Hilfe der folgenden Kriterien berechnet: Größe der Tumoren, Wand- und Septendicke, Vorhandensein solider Anteile und die Kontrastmittelanreicherung in der arteriellen und venösen Phase. Zusätzlich wurde die Aussagekraft der Substraktionsangiographie sowie der maximum intensity projections (MIP) überprüft. Die MRT war korrekt bei 17 von 21 malignen Tumoren und 73 von 76 benignen Tumoren bzw. unauffälligen Ovarien und hat somit eine Sensitivität von 81%, eine Spezifität von 96% und eine Treffsicherheit von 93%. Die Treffsicherheit der Kriterien für Malignität liegt bei 85% für die Kontrastmittelanreicherung in der arteriellen Phase, bei 86% für die soliden Anteile, bei 78% für die Wanddicke und bei 69% für die Septendicke. Die Ergebnisse zeigen, dass die kontrastmittelanreichernde MRT einen nützlichen zusätzlichen Faktor darstellt, um die Spezifität der MRT in der Charakterisierung gutartiger und bösartigen Tumoren zu erhöhen.
Role of MR Angiography in the Characterization of Ovarian Lesions The aim was to investigate the role of contrast-enhanced magnetic resonance (MR) angiography and the arterial and venous contrast medium enhancement for lesion characterization. Fifty-one patients (97 ovarian) with ovarian masses identified in the clinical examination and by endovaginal ultrasound underwent MR imaging on a 1.5-T scanner using a body phased-array coil. Images were acquired with T1- and T2-weighted sequences (axial, sagittal and coronal). An MR angiography sequence was performed before and after intravenous injection of Gd-DTPA during the arterial and venous phase after determination of the transit time of the contrast medium bolus. Forty-three patients were operated on; the remaining patients with benign lesions were followed up clinically for 13 to 23 months. Histology demonstrated 21 malignant lesions (including 4 borderline tumors) and 43 benign lesions. The sensitivity, specificity and diagnostic accuracy were calculated for the following criteria: size of ovarian mass, thickness of walls and septae, solid portions, and arterial and venous contrast medium enhancement. In addition, the diagnostic benefit of maximum intensity projections (MIP) and thin slices acquired with the MR angiography technique was evaluated. MRI correctly identified 17 of the 21 malignant tumors and 73 of the 76 benign findings (benign lesions or normal ovaries) and had a sensitivity of 81%, a specificity of 96%, and a diagnostic accuracy of 93%.The accuracies of the different malignancy criteria were 85% for arterial contrast medium, 86% for the solid portions, 78% for the wall thickness and 69% for septal thickness. The results presented show that arterial contrast medium enhancement is a useful criterion to improve the specificity of MRI in characterizing ovarian lesions.
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Hansen, Tomas. "Assessment of Atherosclerosis by Whole-Body Magnetic Resonance Angiography." Doctoral thesis, Uppsala : Department of Oncology, Radiology and Clinical Immunology Institutionen för onkologi, radiologi och klinisk immunologi, 2007. http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-7778.

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Thai, Cao Tan. "Angioanatomie IRM et TDM des artères à destinée péniennes et clitoridiennes : application au cancer de la prostate et en chirurgie vasculaire." Thesis, Université de Lorraine, 2014. http://www.theses.fr/2014LORR0114.

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La dysfonction érectile est l’un des types de dysfonctionnement sexuel aussi complexe chez les hommes que les femmes. Elle implique un facteur venogénique, artériogénique et de neurogénique. L'étiologie des changements de la puissance sexuelle après la prostatectomie radicale ainsi que la chirurgie vasculaire ou la radiothérapie des organes pelviens est probablement multifactorielle, l'une de ces causes est la blessure de l’artère destinée pénienne (mâle) et clitoridienne (femelle) lors d’une opération ou d’une radiothérapie. L’anatomie des artères destinées péniennes et clitoridiennes ainsi que ses origines sont variées. L’Angiographie par résornance magnétique (RM) et tomodensitométrie (TDM) nous donnent des images très nettes qui peuvent être utilisées avant l'intervention pour identifier et localiser les artères pudendales internes (API) et les artères pudendales accessoires (APA), et peuvent aider les chirurgiens et les radiothérapeutes à planifier une opération efficace visant à préserver l’API et l’APA, probablement importantes pour la fonction érectile après l’intervention sur les organes et les vaisseaux pelviens
Erectile dysfunction is one of the types of sexual dysfunction, the etiology is complex in male and female. It involves venogenic factor, arteriogenic and neural origins. The aetiology of changes in sexual potency after radical prostatectomy and pelvic vascular surgery or pelvic radiotherapy is probably multifactorial, one of these cause is injury the penile artery (male) and clitoris artery (female) during the operation or radiotherapy. The anatomy of the penile and clitoral artery is variation. Magnetic resonance (MR) and Multiple detector computed tomography (MDCT) angiography give us a very sharp image, they can be pre-intervation used to identify and localize internal pudendal artery (IPA) and accessory pudendal artery (APA), and may help surgeons and radiotherapists plan an effective intervation that preserves IPA and APA possibly important for sexual function after surgery or radiotherapy of the pelvic organs
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Shimada, Kotaro. "Non-contrast-enhanced Hepatic MR Angiography with True Steady-state Free-precession and Time Spatial Labeling Inversion Pulse." Kyoto University, 2011. http://hdl.handle.net/2433/142053.

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Roth, Claudia. "Wertigkeit der Digitalen Subtraktionsangiographie (DSA) gegenüber der Magnetresonanzangiographie (MRA) in der Diagnostik der hirnversorgenden Halsgefässe." Doctoral thesis, Humboldt-Universität zu Berlin, Medizinische Fakultät - Universitätsklinikum Charité, 2004. http://dx.doi.org/10.18452/15019.

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Das Ziel: der Arbeit war die Überprüfung der Aussagekraft der MRA in time-of-flight-technique der Arteria caroits bei 1,0 Tesla im Vergleich zur intaarteriellen DSA und der Wertigkeit in der Einsatzfähigkeit in der klinischen Routine bei der Diagnostik von Carotisstenosen. 101 Patienten wurden zur Abklärung einer Stenose der Arteria carotis vergleichend mittels TOF-MRA und i.a. DSA der Arteriae carotis untersucht. Morphologische Veränderungen wurden für sämliche Gefässe erfasst, wobei die Stenosen der Arteriae carotis entsprechend den NASCET-Kriterien graduiert wurden (geringgrade, mittelgradige,hochgradige Stenose oder Verschluss).Die Ergebnisse wurden mit folgenden drei verschiedenen statistischen Tests ausgewertet: Kappa Test, gewichteter Kappa Test und Intraklassenkorrelationskoeffizient. Von den 84 in die Auswertung eingebezogenen Gefässen wurden 66 Stenosen in der DSA als geringgradig klassifiziert. In dieser Kategorie wurden 60 dieser Stenosen von der MRA korrekt als geringgradig klassifiziert. In der DSA wurden 60 Stenosen der Arteria carotis als mittelgradig klassifiziert. 29 dieser Stenosen wurden von der MRA korrekt als mittelgradig eingeschätzt. 21 Stenosen wurden von der DSA als hochgradig klassifiziert. 20 dieser Stenosen wurden von der MRA korrekt als hochgradige Stenosen eingeschätzt. Die 16 kompletten Gefäsverschlüsse wurden alle von der MRA detektiert. Der Kappa Test ergab eine starke Korrelation der Ergebnisse. Insgesamt zeigte sich eine gute Überstimmung zwischen MRA und DSA. Aber gerade im Bereich der mittelgradigen Stenosen neigte die MRA dazu den Stenosegrad zu überschätzen. Das Ziel der Gefässdiagnostik ist eine präzise und reproduzierbare Bestimmung des Stenosegrades. Die Magnetresonanzangiographie kann als eine akkurate und zuverlässige Methode zur Bestimmung von Carotisstenosen angesehen werden
The purpose was to evaluate the efficiacy of the time-of-flight MRA of the carotid artery with a 1.0 Tesla system in comparison to intraarterial digital subtraction angiography for the assessment of carotid artery disease. 101 patients with suspected stenosis of the carotid artery were examined with a 1.0 Tesla scanner in time-of-flight-technique and with the selective i.a. DSA in parallel. Morphological pathologies were registered for all arteries, stenosis of the internal carotid artery of both examinations were blindly graded by applying the NASCET criteria (mild, moderately, severely or occluded). Three different assessment methods were conducted for the MRA data. Kappa, weighted kappa, intraclass correlation were calculated for MRA results compared to DSA. Of the 84 common carotid bifurcation, 66 were classified as mild stenosis by DSA. In this category, MRA correctly identified 60 of these as mild stenosis. Among 60 common carotid artery bifurcation graded as moderate by DSA, 29 were correctly graded as moderate by MRA. Among 21 common carotid artery bifurcation graded as severe by DSA, 20 of these were correctly graded by the MRA. There were 16 complete occlusions which were all correctly graded by MRA. A good kappa value was calculated for the data. In general the MRA were considered to find a good agreement with the DSA, but tended to overestimate stenosis, especially in the range of moderate stenosis. The aim of diagnosis is exact grading of carotid stenosis. MRA with its high agreement with DSA can be regarded as an accurate screening method of the common carotid bifurcation.
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Satogami, Naoe. "Visualization of external carotid artery and its branches: Non-contrast-enhanced MR angiography using balanced steady-state free-precession sequence and a time-spatial labeling inversion pulse." Kyoto University, 2011. http://hdl.handle.net/2433/142043.

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Books on the topic "MR angiography"

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Neri, E. MR AngiographMR Angiography of the Body. Berlin, Heidelberg: Springer-Verlag Berlin Heidelberg, 2010.

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1958-, Grist Thomas M., and Debatin Jorg F. 1961-, eds. 3D contrast MR angiography. 2nd ed. Berlin: Springer, 1999.

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Prince, Martin R., Thomas M. Grist, and Jörg F. Debatin. 3D Contrast MR Angiography. Berlin, Heidelberg: Springer Berlin Heidelberg, 1999. http://dx.doi.org/10.1007/978-3-662-03869-7.

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Prince, Martin R., Thomas M. Grist, and Jörg F. Debatin. 3D Contrast MR Angiography. Berlin, Heidelberg: Springer Berlin Heidelberg, 1997. http://dx.doi.org/10.1007/978-3-662-03414-9.

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1958-, Grist Thomas M., and Debatin Jörg F. 1961-, eds. 3D contrast MR angiography. Berlin: Springer, 1997.

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Neri, E., M. Cosottini, and D. Caramella, eds. MR Angiography of the Body. Berlin, Heidelberg: Springer Berlin Heidelberg, 2010. http://dx.doi.org/10.1007/978-3-540-79717-3.

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Suresh Paul, Joseph, and Subha GR. Understanding Phase Contrast MR Angiography. Cham: Springer International Publishing, 2016. http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-25483-8.

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M, Rofsky Neil, ed. CT and MR angiography: Comprehensive vascular assessment. Philadelphia: Lippincott Williams & Wilkins, 2008.

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Madore, Bruno. Reduced data requirements for phase-contrast MR angiography. Ottawa: National Library of Canada = Bibliothèque nationale du Canada, 1997.

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Huang, Yuexi. Analysis of subtraction methods in 3D contrast-enhanced MR digital subtraction angiography. Ottawa: National Library of Canada, 2001.

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Book chapters on the topic "MR angiography"

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Meaney, James F. M., John Sheehan, and Mathias Boos. "MR Angiography." In Clinical MR Imaging, 549–86. Berlin, Heidelberg: Springer Berlin Heidelberg, 2010. http://dx.doi.org/10.1007/978-3-540-74504-4_11.

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Anzidei, Michele, Guendalina Menichini, and Carlo Catalano. "MR-Angiography." In Cardiovascular CT and MR Imaging, 21–40. Milano: Springer Milan, 2013. http://dx.doi.org/10.1007/978-88-470-2868-5_2.

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Prieto, Claudia, Marcus R. Makowski, W. Yong Kim, Warren J. Manning, and René M. Botnar. "Cardiac MR Angiography." In Protocols and Methodologies in Basic Science and Clinical Cardiac MRI, 399–432. Cham: Springer International Publishing, 2017. http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-53001-7_13.

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Schnackenburg, Bernhard. "MR Angiography Methods." In Cardiovascular Magnetic Resonance, 31–35. Heidelberg: Steinkopff, 2004. http://dx.doi.org/10.1007/978-3-7985-1932-9_4.

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Glockner, James F. "Renal MR Angiography." In Renal Vascular Disease, 247–58. London: Springer London, 2014. http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4471-2810-6_14.

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Anzidei, Michele, Guendalina Menichini, and Carlo Catalano. "CT-Angiography." In Cardiovascular CT and MR Imaging, 1–20. Milano: Springer Milan, 2013. http://dx.doi.org/10.1007/978-88-470-2868-5_1.

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Block, Walter, and Oliver Wieben. "Non-Cartesian MR Angiography." In Magnetic Resonance Angiography, 169–83. New York, NY: Springer New York, 2011. http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4419-1686-0_13.

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Weiss, Clifford R., Aravindan Kolandaivelu, Jeff Bulte, and Aravind Arepally. "Emerging Interventional MR Applications." In Magnetic Resonance Angiography, 395–401. New York, NY: Springer New York, 2011. http://dx.doi.org/10.1007/978-1-4419-1686-0_29.

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Napoli, Alessandro, Fulvio Zaccagna, Luisa Di Mare, and Flavio Malpassini. "Whole-Body Angiography." In Cardiovascular CT and MR Imaging, 305–14. Milano: Springer Milan, 2013. http://dx.doi.org/10.1007/978-88-470-2868-5_14.

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Yoon, Yeonyee E., and Hajime Sakuma. "MR Coronary Angiography: Real-Word Practice of Coronary MR Angiography." In Practical Textbook of Cardiac CT and MRI, 91–101. Berlin, Heidelberg: Springer Berlin Heidelberg, 2014. http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-36397-9_7.

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Conference papers on the topic "MR angiography"

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Jia, Linhui, John B. Hiller, and Timothy Lambert. "Computer simulation of time-of-flight MR angiography." In SPIE's 1996 International Symposium on Optical Science, Engineering, and Instrumentation, edited by Andrew G. Tescher. SPIE, 1996. http://dx.doi.org/10.1117/12.258267.

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Ilicak, Efe, Suheyla Cetin, Emine Ulku Saritas, Gozde Unal, and Tolga Cukur. "Adaptive reconstruction for vessel preservation in unenhanced MR angiography." In 2016 24th Signal Processing and Communication Application Conference (SIU). IEEE, 2016. http://dx.doi.org/10.1109/siu.2016.7495806.

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Durmaz, F. Aytac, A. Cagatay Yilmam, and Cengizhan Ozturk. "MR and X-Ray Angiography registration intensity based approach." In 2009 14th National Biomedical Engineering Meeting. IEEE, 2009. http://dx.doi.org/10.1109/biyomut.2009.5130269.

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Jin, Zhaoyang, and Yiping P. Du. "Application of partial-echo compressed sensing in MR angiography." In 2012 5th International Conference on Biomedical Engineering and Informatics (BMEI). IEEE, 2012. http://dx.doi.org/10.1109/bmei.2012.6513105.

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Mescam, M., J. Brossard, N. Vayssiere, and C. Fonta. "Multi-angle TOF MR brain angiography of the common marmoset." In 2017 IEEE 14th International Symposium on Biomedical Imaging (ISBI 2017). IEEE, 2017. http://dx.doi.org/10.1109/isbi.2017.7950714.

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Moraru, Luminita, Cristian-Dragos Obreja, and Simona Moldovanu. "Assessment of vessel diameters for MR brain angiography processed images." In TIM14 PHYSICS CONFERENCE - PHYSICS WITHOUT FRONTIERS. AIP Publishing LLC, 2015. http://dx.doi.org/10.1063/1.4937260.

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Vemuri, Prashanthi, Eugene G. Kholmovski, and Dennis L. Parker. "Choosing the right resolution for vessel visualization in MR angiography." In Medical Imaging, edited by Michael J. Flynn and Jiang Hsieh. SPIE, 2006. http://dx.doi.org/10.1117/12.654170.

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Magalhães, Daniel S. F., Fádua H. Ribeiro, Fabrício O. Lima, Rolando L. Serra, Alfredo B. Moreno, and Li M. Li. "3D brain MR angiography displayed by a multi-autostereoscopic screen." In SPIE Medical Imaging, edited by Craig K. Abbey and Claudia R. Mello-Thoms. SPIE, 2012. http://dx.doi.org/10.1117/12.911474.

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Materka, Andrzej, Marek Kocinski, Jacek Blumenfeld, Artur Klepaczko, Andreas Deistung, Barthelemy Serres, and Jurgen R. Reichenbach. "Automated modeling of tubular blood vessels in 3D MR angiography images." In 2015 9th International Symposium on Image and Signal Processing and Analysis (ISPA). IEEE, 2015. http://dx.doi.org/10.1109/ispa.2015.7306032.

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Udupa, Jayaram K., Dewey Odhner, Jie Tian, George Holland, and Leon Axel. "Automatic clutter-free volume rendering for MR angiography using fuzzy connectedness." In Medical Imaging 1997, edited by Kenneth M. Hanson. SPIE, 1997. http://dx.doi.org/10.1117/12.274100.

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